السبت 22 يونيو 2024

السبب الحقيقي لطلاق أحمد سعد وعلياء بسيوني سيصدمكم!!

موقع أيام نيوز

مازال خبر طلاق الفنان المصري أحمد سعد وزوجته مصممة الأزياء علياء بسيوني حديث السوشيال ميديا، حيث تسائل الجمهور عن سبب انفصالهم.

شائعات كثيرة لاحقت الثنائي فور انتشار خبر الطلاق، حيث كشفت مصادر أن مصممة الأزياء كانت السبب في الطلاق لعدم اهتمامها الكبير بزوجها وانشغالها بنفسها في كثير من الأحيان، الأمر الذي لم يتحمله فطلقها على الفور.

من جهة اخرى، كشفت الاعلامية المصرية رضوى الشربيني أن من تسبب في الطلاق وانتشار الخبر عند الجمهور هو الفنان أحمد سعد وليست زوجته السابقة علياء بسيوني.

وكانت علياء بسيوني قد كتبت عبر خاصية ستوري لحسابها على إنستجرام، الآتي: الحمد لله على كل شيء، تم الطلاق بيني وبين أحمد من شوية بناءً على رغبته.. حابة أشكر أحمد جدًا على أصله غير الطيب ومعدنه السيئ وحابه أقوله شكرًا على قرارك اللحظي غير الموفق في خړاب بيتنا وټدمير أسرتنا الجميلة، اللي أنا حقيقي تعبت فيها لوحدي تمامًا وحاولت وعديت بمواقف مفيش حد في مكاني يقبلها عشان الأسرة دي.

وأضافت علياء بسيوني: وعشان المشوار اللي أنا ابتديته ومكنتش حابه إنه ينتهي.. شكرًا على توقيتك الجميل وأنا قاعدة ببنتي 3 أيام  وأنت مش عارف حاجة عشان مشغول في الساحل وخروجات وبعدها شغلك.

وأردفت علياء بسيوني: أكبر شكر على المقلب اللي أنا أخدته في العلاقة دي واللي كنت فاهمه إن ليها قيمة ببني وبضحي وبتنازل عشانها وانت طلعتها ولا تسوى وربنا معايا أنا وبناتي في اللي جاي وينتقم منك ويديلك على قد كل حاجة حصلت.